Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro fitcentrum
Zezula, Radek ; Snopek, Radek (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nedostatků marketingové strategie Fit centra a snaží se najít, jak by mohly být tyto nedostatky eliminovány. K dosažení tohoto cíle využívá různých nástrojů, například analýzu marketingového mixu a dotazníkové šetření. Na základě zpětných vazeb od zákazníků, kteří vyplňovali dotazníky, a diskuze s vedením tohoto centra, byla navržena některá opatření o tom, jak dobře reagovat na každý požadavek jedince a zvýšit návštěvnost a popularitu Fit centra.
Možnosti stanovení ceny IT zboží
Kacina, Michal ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Práce obsahuje teoretická východiska pro studium možností stanovení cen informačních produktů. Zdrojové oblasti jsou mikroekonomie, marketing, konkurenční výhoda a ekonomie informačních produktů. Na teoretickém základě jsou definovány omezení, na nichž je vytvořen model trhu. Práce analyzuje požadavky na systém pro podporu volby vhodné cenové strategie. Obsahuje detailní návrh prototypu systému, který je řešen robustně pro účely dalšího zdokonalování. Návrh popisuje vstupní parametry prototypu a jejich transformaci na užitečné výstupy, které pokrývají základní charakteristiky informačních produktů. Navržený prototyp je implementován. Práce zahrnuje demonstraci užití prototypu a možné směry zlepšení, které vedou k validitě modelu.
Návrh marketingové strategie pro fitcentrum
Zezula, Radek ; Snopek, Radek (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nedostatků marketingové strategie Fit centra a snaží se najít, jak by mohly být tyto nedostatky eliminovány. K dosažení tohoto cíle využívá různých nástrojů, například analýzu marketingového mixu a dotazníkové šetření. Na základě zpětných vazeb od zákazníků, kteří vyplňovali dotazníky, a diskuze s vedením tohoto centra, byla navržena některá opatření o tom, jak dobře reagovat na každý požadavek jedince a zvýšit návštěvnost a popularitu Fit centra.
Možnosti stanovení ceny IT zboží
Kacina, Michal ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Práce obsahuje teoretická východiska pro studium možností stanovení cen informačních produktů. Zdrojové oblasti jsou mikroekonomie, marketing, konkurenční výhoda a ekonomie informačních produktů. Na teoretickém základě jsou definovány omezení, na nichž je vytvořen model trhu. Práce analyzuje požadavky na systém pro podporu volby vhodné cenové strategie. Obsahuje detailní návrh prototypu systému, který je řešen robustně pro účely dalšího zdokonalování. Návrh popisuje vstupní parametry prototypu a jejich transformaci na užitečné výstupy, které pokrývají základní charakteristiky informačních produktů. Navržený prototyp je implementován. Práce zahrnuje demonstraci užití prototypu a možné směry zlepšení, které vedou k validitě modelu.
Marketingová strategie vybrané firmy
Havlíková, Žaneta ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
V práci jsou zpracovávány základní informace pro zadávající firmu, dále marketingová situační analýza, v té je rozebrána interní a externí analýza pomocí PEST analýzy, analýzy produktového portfolia - Bostonská matice, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. Je zkoumán dosavadní vývoj firmy a současný stav. V práci jsou popsány příležitosti, schopnosti a zdroje firmy. Dále je stanoveno základní poslání a cíle společnosti, segmentace trhu, targeting a positioning. Na závěr je zpracována marketingová strategie podle strategií ve výrobkové oblasti, v cenové oblasti, distribuční strategie, strategie v oblasti promotion a strategie podle trendů trhů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.